torstai 30. tammikuuta 2014

Yummy says my tummy

Siis onko tässä tosiaan päässyt käymään niin että olen jo puolitoista viikkoa syönyt aamiaisen kiltisti, joka päivä?!

Jaan nyt aamiaisen mitä olen syönyt parina aamuna ja jonka voimalla olen jaksanut lounasaikaan saakka. Ja lettu- ja pannukakkufriikkinä se on banaanipinaattilettu! :)

Tadaa! Siinä se komeilee. Ohjeesta tulee yksi iso lettunen tai vaihtoehtoisesti useampi pieni. Olen itse valmistanut nyt aamiaisen aina illasta ja syönyt jääkaappikylmänä seuraavana aamuna. Toisinsanoen toimii ja maistuu hyvältä sekä kylmänä että lämpimänä! :)

Peruskaava banaaniletulle taitaa olla lähes jokaiselle blogeja lukevalle selvillä:
2 kananmunaa
1 banaani

Minulla ei ole (toistaiseksi) blenderiä joten muussasin banaanin haarukalla ja rikoin kananmunat perään ja vatkasin sitten tasaiseksi taikinaksi.
Lisäksi silppusin joukkoon vielä about kourallisen pinaattia ja sitten vaan pannulle porisemaan! Paistetaan miedolla lämmöllä arviolta viitisen minuuttia ensin toista puolta ja hieman vähemmän aikaa toista puolta.

Päälle ladoin hieman tuoremustikoita ja vähän hunajaa päälle :)

Kalorilaskurin mukaan koko setti (mustikoineen päivineen) sisältää 283kcal, proteiinia yhteensä 15g.

Give it a try! Ette tule pettymään :)

---------

Sata syytä olla onnellinen #10

Tänään se on rauhalliset aamut ja kunnollinen aamiainen :)

2 kommenttia: