torstai 14. marraskuuta 2013

Rento päivä

Kuulin tänään aamulla radiosta että tänään vietetään rentoutumisen ja/tai iloisten asioiden päivää (jos joku tietää tarkemmin tästä niin korjatkaa toki, itse olen täysin muistini varassa :D) mikä omalla kohdallani osui erittäin sopivalle päivälle. Oli kyseessä virallinen päivä tai ei niin mielestäni on tärkeää omistaa itselleen hetkiä rentoutumiselle ja iloisille asioille -olipa ne sitten mitä vaan.

Itse olen tänään aloittanut päiväni lounastreffeillä koulukavereiden kanssa. Käytiin sushilla josta jatkettiin pariksi tunniksi kouluun. Koulun jälkeen metsästelin itselleni vaatteita viikonlopun pikkujouluihin (löytyi, score!) ja hetki sitten tulin kotiin ja siivosin (omasta tahdostani!!). Nyt ajattelin käydä reippaalla kävelylenkillä ja kotiinpalattuani sytytellä kynttilät ja katsoa elokuvan.

kuva
Olen myös innoissani tulevasta viikonlopusta. Töitä on parina päivänä, salilla ja baarissa (aikalailla toistensa ääripäät :D) Treenien osalta luvassa on mielekkäitä harjoituksia! Menen akrobatiakurssille viikonloppuna minkä lisäksi olen menossa treenaamaan juuri avatulle crossfit-salille jonka pari tuttuani omistaa. Harkitsen kovasti jäsenyyden hankkimista sinne.

Postauksen conclusion: onni lähtee omasta itsestä. Tehkää juttuja joista tulee hyvä mieli!

Nyt hymyillen sinne lenkille!

ps. Olisi huippua vähän tietää että millaiset ihmiset mun juttuja täällä lukee? Statistiikka näyttää että kyllä täällä ainakin jonkin verran porukkaa pyörii. Ja se on minusta tosi kivaa! Onko teillä blogeja? Kävisin mielelläni lukemassa. Kertokaa vaikka että mitä teille kuuluu? :)

2 kommenttia:

  1. Yksi lukija ilmoittautuu :)

    Ja blogikin löytyy, hoikempimie.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiva kun jätit kommenttia! Sun blogi onkin mulle tosi tuttu! :)

    VastaaPoista