perjantai 22. marraskuuta 2013

Midnight shopping

Pahoittelut etukäteen. Nyt seuraa outo postaus jonka uskon johtuvan siitä että kello lähenee yhtä aamuyöllä. Tämä ei edes liity blogin aihealueeseen mutta halusin silti purkaa sekavia tunteinani ja julistaa materialismin riemuvoittoa hieman täälläkin.

Minä olen himoinnut Marlies Dekkersin alusvaatteita nyt varmaan kolme vuotta. Ongelmana on se, että ne on aivan pirun kalliit ja minähän en H&M-hintoihin (ja laatuun..) tottuneena kuluttajana (opiskelijabudjetti, hehe) semmoisia hintoja noin vaan maksa.

MUTTA!
Tänä yönä satuin aikani kuluksi surffaamaan Nelly.comissa ja löysin 159,95e (!!!) maksaneet rintaliivit 47 eurolla! Tämä on ilon päivä. 47 euroa on todennäköisimmin edelleen kallein hinta mitä olen alusvaatteistani maksanut mutta onpahan nyt ne mitä olen jo pitkään halunnut!

kuva
Että semmoista. Olen avautunut ja onnellinen.

Hyvää ennenaikaista joulua minä<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti