sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Viimeinen lomapäivä

Joo-o! Hiihtoloma alkaa vetelemään viimeisiään ja niin myös päivät viihtyisässä yksiössäni. Ensi viikolla onkin sitten aika muuttaa toiseen viihtyisään (ja halvempaan<3) yksiöön. Olin torstaihin saakka töissä mutta nyt perjantaista sunnuntaihin olen ollut täysin vapaalla.Treeni on kulkenut viikon aikana hyvin joskin viisipäiväisestä treenisuunnitelmastani hieman poiketen pidin perjantain lisäksi vielä lauantainakin lepopäivän.

Perjantaina kävin sentään mobility-tunnilla mutta launtaina en tehnyt yhtään mitään. Tekemättömyys johti tosin siihen että lauantaina kärsin jäätävästä päänsärystä joten kaippa joutenolo meikäläiselle tarkoittaa edes jonkinlaista pientä aktiviteettia/asunnosta ulkoilmaan poistumista muuten kuin 10min kauppareissulle :D

Sunnuntai valkeni kuitenkin hyvillä mielin ja pirteällä fiiliksellä. Sain viettää rauhallista aamua johon sisältyi aamiaista ja New Girl-sarjan tuijottamista läppäriltä. Kerkesin pakkailemaan vähän tavaroitakin ennen kuin oli aika lähteä treenaamaan.

kuva :DDD
Ja tänään kulki kyllä kivasti! Tehtiin rinnallevetoa riipusta tai maasta. Eniten toistoja tuli tänään 50kilolla mistä oon tosi tyytyväinen. Mun tämänhetkinen maksimi on 52,5kg mutta tänään toi viiskymmentä nousi niin kevyesti että tiedän sen olevan enemmän! Lisäksi mun päivän ehdoton kohokohta oli se, että valmentajat ehdotti alustavasti että siirtyisin treenaamaan kisaryhmään kesän jälkeen. Minä. Kisaryhmään. Pää on ollut ihan pilvissä loppupäivän ja treenimotivaatio (jos vaan mahdollista) entistä enemmän katossa!

Loppuun vielä teknisesti helppo mutta rapakuntoiselle karsea metcon
12x tempaus käsipainolla
9x boksihyppy
6x yleisliike
Viisi kierrosta läpi. Oma aika oli 9:59

Huomiselle päivälle olin kaavaillut kyykkymaksimia. Jännittää, sillä en ole sellaista vielä varsinaisesti ikinä tehnyt. Sataseen kuitenkin tähdätään joten on pakko selvittää että missä mennään tällä hetkellä. Wish me luck!

------------------------
Sata syytä olla onnellinen  #20

Crossfit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti