maanantai 24. helmikuuta 2014

Vahva

Päiväni alkoi tänään aikaisella aamuvuorolla ja heräsin klo 5.30. Onneksi olin sängyssä jo kymmenen jälkeen eilisiltana, unta tuli jokseenkin riittävästi siis :)

Työpäivä oli tänään vain neljä tuntia jonka jälkeen suuntasin salille hakemaan takakyykkymaksimia. Alkuun pientä lämmittelyä pyörällä ja kyykkäilyä kepin kanssa +yleistä häsläämistä kun piti hakea puhelinta pukuhuoneesta yms :D Ykköstoistoja lähdin tekemään 75kg:stä ylöspäin. Pelasin selkeästi vähän turhan varman päälle/odotin itseltäni liian vähän sillä nostoja tuli aika monta tästä syystä.. Välissä katsoin kellosta 5min palautukset ennen kuin lähdin tekemään uutta nostoa. Tuloksena tältä päivältä on nyt se pyöreä 100kg!
Kesän alkuun asetettu tavoite tuli saavutettua reilusti nopeammin kuin mitä olin rehellisesti uskonut sillä tämä tavoite tuli saavutettua kuudessa päivässä. Hyvänen aika. Veikkaan että pelivaraa jäi vielä 2,5-5kiloa mutta koska aika loppui kesken niin se todellinen maksimi jäi nyt metsästämättä. Pääasia että satanen meni rikki, olen siitä järjettömän iloinen nyt!

Treenin jälkeen menin hetkeksi kouluun. Suunnitelmat muuttuivat kuitenkin sen verran että pääsin lähtemään koulusta aiemmin ja koska fiilis kropassa oli hyvä niin suuntasin tekemään päivän toisen treenin. Luvassa oli jokseenkin rankka setti koska nyt haettiin vuorostaan sitten etukyykkymaksimia.. :D Mulla oli kyllä tarkoitus vähän himmata ja tehdä kevyemmillä painoilla mutta kropassa tuntui kaikki hyvältä ja jaksamista ja intoa riitti niin mikäs siinä sitten! Ykköstoisto tehtiin vain yhden kerran ja sitä ennen tehtiin kolmen ja kahden toiston sarjoja (3x3, 2x2) Kaksi toistoa nousi maksimissaan 75kilolla.Ykköseksi oli siis tarkoitus 80kg mutta se jäi tällä kertaa vielä puoliväliin ja odottaa nousemistaan seuraavalla kerralla :)

Loppuun vielä 150 tuplanaruhyppyä aikaa vastaan. Aikaa kului 3min 39sec. Stipluja tuli aika monta mutta huomattavasti vähemmän kuin mitä olin odottanut.

Treenin kannalta tää päivä on ollut ihan järjettömän hyvä. Tiedän että olen vielä niin alussa että kehittyminen lähes kaiken suhteen on hurjan nopeaa ja että sekin tulee aikanaan hidastumaan. Mutta nyt minä nautin tästä. Kehityksestä, uusista taidoista, vahvemmasta kropasta ja urheilusta<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti