lauantai 15. helmikuuta 2014

Leppoisa lauantai

Ihanaa lauantai-iltaa kaikille!
Viikonloppu on alkanut aika kivasti. Eilen kiiruhdin koulusta tekemään ystävänpäivänkunniaksi treenin joka oli partner workout eli suoritettiin yhdessä parin kanssa. Hieman alkuun jännitti mennä koska olin jo pohtinut päässäni semmoisia kauhuskenaarioita että treeniin kuuluu esim parin kantamista tai vastaavaa ja se on jotain sellaista mitä arastelen. Ajatus siitä että joku kanniskelisi mua ei vaan tunnu mukavalta ja tästä syystä olin lähellä skipata koko treenin. Onneksi en!

Alkuun oli mun lemppariharjoitus: käsilläkävelyä. Eilen oli mielentila kohdillaan harjoitella käsilläseisontaa ja -kävelyä; löysin hyvän aika nopeasti tasapainon ja pääsen kahteen otteeseen 4-5 askelta eteenpäin. Ihan alkutekijöissä ollaan edelleen mutta vitsi mikä voittajafiilis tulee kun pääsee edes kaksi kunnon askelta eteenpäin!! :D

Sitten paritreeniin. Mun parina oli tyttö joka oli ihan huippu ja noin kymmenen kertaa paremmassa kunnossa kuin minä. Treenissä oli mieletön tekemisen meininki ja tsemppaus päällä. Jäi tosi hyvä fiilis paritreenistä, jollaista en ollut tehnyt koskaan aikaisemmin :)

Aikaraja oli 30min ja liikkeet oli seuraavat:

100x thruster (15kg)
50x leuat
4x16m askelkyykkykävely 2x8kg kahvakuulan kanssa
100x yleisliike

Liikkeet jakautu leukoja lukuunottamatta toistomääriltään tasan. Kummankin piti tehdä tuo 4x16m, sitä ei voinut puolittaa. Pari joutui vähän jeesaamaan leukojen kanssa ja tekemään muutaman toiston mun puolesta kun yksinkertaisesti hyydyin ihan täysin.

Aikaa meillä kului treeniin 21min 18sec. Ei huono ollenkaan! :)

Lauantai on ollut lepopäivä. Ja se on ollut tarpeen! Viikon treenit tuntuu kyllä lähestulkoon päästä varpaisiin. Huomenna olisi urheilua luvassa yhteensä 3,5 tunnin edestä. Kaksi tuntia crossfittiä ja 1,5h illasta pallopelejä. Olettaen että kaikki suunnitelmat menee putkeen ;D Jos sitä ensi viikon ottaisi hieman kevyemmin sitten.

Sata syytä olla onnellinen #19
Kaikenmaailman hassu nippelitieto. Tänään googlailtiin työkaverin kanssa olympialaisten kunniaksi tietoa curlingista. Nyt olen melkoinen asiantuntija tämän herrasmieslajin suhteen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti