sunnuntai 16. helmikuuta 2014

Sopivasti onnellinen

Musiikilla on suuri rooli mun elämässä. Oon just se kliseinen ''kuuntelen musiikkia kaikkialla'' ja ''laidasta laitaan''. Laskin tässä yksi päivä että mulla on 48 soittolistaa Spotifyssa :D Ja uskokaa tai älkää, en voisi poistaa yhtäkään niistä, sen verran säännöllisesti kulutan jokaista listaa vähän mielentilasta ja fiiliksestä riippuen.

Nyt on kuitenkin sellainen mielentila että tekee mieli kuunnella biisejä joista tulee hyvä ja energinen fiilis ja ajattelin jakaa teille muutaman lempparin. Toivottavasti näistä löytyy teillekin sunnuntaipäivään kivoja fiilistelybiisejä! (Ja hyviä biisejä (treeni, fiilistely, mihin vaan mielentilaan) saa muuten kommenttiboksiinkin enemmän kuin mielellään vinkata! Mulla on jatkuvasti haku päällä.. :D)

Nyt lähtee!

Rizzle Kicks - Mama Do The Hump

Clean Bandit ft. Jess Glynne - Rather Be

American Authors - Believer 

Journey - Don't Stop Believing

Imagine Dragons - On Top Of The World (täydellinen aamunavausbiisi<3)

Ja sitten; sokerina pohjalla mun uutukainen guilty pleasure-biisi jonka kuulin eilen mutta tiedän jo nyt että tuun kuuntelemaan tätä niinä hetkinä kun istun aamulla ruuhkabussissa, lenkkeilen iltahämärässä tai kun makaan sängyssä enkä tee mitään. Olen vaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti